vårdcentralen

Hejsan.
Idag har vi varit på vårdcentralen med lilleman och tagit olika prover.
För ca 3 dagar sen så fick han så ont i huvudet så han grät och skrek i två timmar och sa att han ville dö.
Jag förstod direkt att det inte var något som stämde så jag kontaktade vårdcentralen dagen efter och vi fick genast en akuttid.
Läkaren gjorde olika test och frågade en massa frågor och genast fick dom misstankar på att det va migrän anfall.
:-( min stackars lilla pojke, ska han behöva hantera detta nu också.
Läkaren bad oss att komma idag igen för att alla tester skulle tas så dom kan utesluta andra misstankar.
Medecinen han fick verkade blockera den kommande huvudvärken och det var så skönt då slapp han må så där som han gjorde.
Han var jätte duktig under tiden vi va där, efter besöket åkte vi hem och lilleman satte sig framför lilla jönssonligan, den filmen har gått i ett här hemma.
Och samtidigt passade jag på att ta disken och göra chili con carne till lunch.
Idag åker han hem till sin pappa tills på Fredag nästa vecka och jag kommer sakna ihjäl mig
 
.
Just nu sitter jag med kaffe och det är jätte segt att få ner.
Hoppas du/ni får en kanon helg
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0