Lördag :-)

Hej kära läsare.
Igår kväll fick vi besök av Nawroz & Elvis så vi tog en liten kaffe repa och så myste Elvis lite med bebisen.



Sen ville grabbarna se på en skräckfilm som heter The Conjuring



Jag va så seg och utmattad efter går dagen så det såg ut som jag hade infektion i ögonen, så jag orkade inte hålla mig vaken så jag la mig bredvid gubben och somnade.
Sen vaknade jag till när filmen tog slut så då gick jag in och la mig, helt plötsligt sliter Elvis upp dörren och har världens panik då har gubben min och Nawroz busat med honom så det slutade med att Elvis halv somnade i våran säng....haha stackare, dom här tendensera vi har hemma om att skrämma varandra ibland kan vara skit jobbiga emellanåt men man får sig ett gott skratt för stunden tills man blir skrämd själv så hjärtat hoppar upp i hals gropen på en :-)
Just nu håller jag på med maten, det blir hemma gjorda köttbullar och potatismos för min del och makaroner gör gubbens del :-)



Medans köttbullarna steks så tittar jag på när älsklingen spelar gta5, ett sånt jävla roligt spel haha iaf när man kan kolla på.





Ikväll kanske grabbarna kommer och då blir det tacos, och säkert ännu en skräckfilm, vädret suger idag och man blir trött och seg......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0