Hejsan

Idag blev jag väckt 6.30 med kaffe på sängen :-) inte helt fel måste jag säga, sen upp och äta lite frukost......


Sen var det dags att börja göra sig iordning inför jobbet.
Efter att jag ätit frukost så vart jag jätte pigg och allt kändes underbart, jag har nämligen aldrig kunnat äta frukost på morgonen när jag går upp för jag har alltid blivit så illamående utav de.
powernap Idag har jag jobbat järnet med leendet på läpparna kan jag säga, tack vare messet igår.





Efter jobbet blev det en snabb och fy fasen vad skönt det va.
När vi vaknat till liv så påbörjade vi maten, hemma gjorda carlzone inbakade, skönt de är att sitta med familjen och äta middag, så nu har jag precis kommit ut ur duschen och ligger nu i sängen och kollar på tvn och väntat på att klockan ska ticka på så jag får de där messet jag väntat på.
Kramar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0